As salam kawan2...
Layan dulu gmba atas nie...
agak2 gambo ape ek?
Think it yourself!
Okay, this post...
I don't NID you in my life!
NID is a guy name...
acquaintance...
I jumpa NID ni kat FB....
Dia kwn kat satu skolah ni...
Tgok live ensem, tinggi.....
tgok gambar, hodoh bebal aje?
Hmmm....
But I didn't seem to remember his LIVE face...
Cus tak penting pon! Sangat tidak penting!
The story begins like this...
he added me on FB...
then he post something on my wall...
he said thanks dot dot dot...
then I said welcome dot dot dot...
he get mad!
Gila kentang!
I bajet jantan ni ade multiple personality disorder!
Sakit jiwa!
One day, he pm me?
he PM me!
Kalau chatting,
NID slalu suruh aku diam!
I think I'm too much of him to take (agaknye)
Well, If a guy thinks I'm too much to take, he is a LOSER!!!
I repeat again, LOSERRRRR!!!
I'm not the girl who likes to be goody-goody too shoo!
Sweet-sweety princess...
Apple of my eye kind of girl. NO!
I'm me...simply me!
Love me or lose me!
Simple kan?
We chatted until morning...
I tell him facts about BILLY MILLIGAN...
and how BILLY MILLIGAN resembles him...
Then he told me a story about a teacher...
A manga kinda story actually...
He even tell me that he wanna make a Manga novel...blablabla...
Before that he asked me to comment his drawing...
His drawing was nice...
a competition he tried to win, he says...
He is really talented, but just need to brush up some of his skills...
and hia attitude, and his personality...
Once he was a real nice decent guy that called me his friend...
Then in a blink of an eye he became a moron!
Pathetic betol...
Sabar je laaa jadik kawan dia nie~~~
Then, he loves to contradict things.....
Example: Dia cakap dia tak nak tahu...then after that dia kata bagus jugak dia dapat tahu!
Byk kali in one time dia buat camtu...
Repeating the same thing again and again...
Mse tu I was in the hormonal imbalance phase...
cakap kat dia things yg dia tak suka....
dia tak suka cakap about his HEIGHTS!
Haaaaaa, yg aku ni sakit hati sangat ngan perangai dia,
cakap lah segala sinonim perkataan tggi kepada dia!
Then dia maki2 I...
I buat blurr je, mcm tak sangap ngan dia punya maki tu!
Kut ye bengkek pun tak yah maki lah beb, marah cukup!
Dgan memaki org boleh settle semua ke?
Dia cakap nak hancurkan hidup aku!
Hah!
Hancurkanlah kalau berani!!!
Kau ingat aku takut?
Tak takut cuma tak berani jer! :P
Hehehe...
MMG!!!
Annoying!
Irritating!
Aggravating!
Mamat ni!
Huh!
Menci!!!!!!!
Last2, I blocked him on FB!
Tak nak sakit hati tgok muka dia yg macam beruk tuh!
Then FB tukar format....
Hatta, terUNBLOCK lah dia....
Aku nak block balik malessss, so buat dunno jaaa ngn kehadiran dia...
I really don't NID you in my life!
you are just like an irritating bug that I wanna set my feet on!
P/s: Kalau sapa2 baca post ni, tahu sapa jantan tu cakap kat dia aku mintak maaf...and aku tau, ade gak salah aku sbb tak paham karenah dia yg mengada-ngada nak MamXXX tu! Tapi kalau kau in my shoes, pasti buat donno jer...sbb dia terlalu menyakitkan hati! Aku pun menyakitkan hati dia gak, so better of kite buat jalan hidup masing2...it's a win2 situation kan? Haaa.....so, buzz off!

No comments:
Post a Comment