Assalamualaikum gorgeous readers!
Hahahaha...layan dulu gambo cute monkey nih!
Hokay, here I begin!
Today I wake around 6.55....solat subuh then I went back to my bed...
Did a little light reading on Ombak Rindu...
Then my head just felt whingy! (does such word exists?) Hahaha
My head felt so berat and my tekak nauseous!
Ergh!
Dah ler kelas pukul 8.30!
But I just can't stand the whingy feeling in my head...
I felt like I was spinning in a high speed mary-go-round! or something~
So I decided to sleep the whole morning...
and when I think I'm well enough to attend Arabic Language class I will...
I slept on the same position fer two hours cus I'm afraid I might get dizzy again if I change my current cosy position....
Then my classmate text me, and ask me whether I'm okay or not...
And I was like, Yana! Please jangan layan benda nie!
Grab my towel and bathed...
After a cold and shivering bath I siap2...
Then my classmate who live in front of my dorm came in my dorm...
She said that she didn't buy the Arabic Language book yet...
and I was suppose to show her the lecturer room...
I'm okay with it, but she felt a slight guilt...
tak pe lah, anyway I need a fresh air or just to get me perspire!
Then I think I'll be much healthier...
sbb my face was so pale!
Oh ya! MILD fever my arse!
Tak ade nye mild! On and off adelah!
Tension plaks! ahahahah
Then after Arabic Language class, I went back to my dorm...ate and continuing reading Ombak Rindu!
I just Love that novel! Hahaha! I love Izzah's character...tp tak leh nak relate Maya Karin ngn Izzah lak...In my humble opinion lah kan, yang layak pegang watak Izzah tu EJA! Haa, tgok nama pun mcm nak sama kan?
But the problem is EJA is too old for Izzah...EJA jadik Izzah time lepas blaja okaylah...
Sbb kat citer tu umur Izzah is like 20 ke ape kan? Mcm tak layak plak muka EJA jdik pelajar...heheheh
Anyway, to MAYA KARIN! Please jangan slang sangat! heheheh
And to abang ku Aaron Aziz! I so can relate you to Hariz's character...
but I don't like Hariz in OR! Erghhh! Dia ingat dia ensem sangat ke smpai nak kene rebut2??? Perasan! Menyampes plak aku! Dah ler rogol Izzah! Sukati ko jer kan! Kau kalau mak ko kene rogol mcm mne? Ahahahaha...Ade ke yg nak rogol Datuk Sufiah yg poyo yaaa amats tuh???
Aku tak dapat relate laa muka Datuk Sufiah uh camne? Kalau Mak Jah bini Pak Dnollah tu boleh lg cus muka dia mcm kacuka Mat Salleh and Cina sbb dia punya parent Cina and Mat Salleh tp was brought up by a malay family cus her parent died during the war...
Eeeee~~~ Tak bolee blah gakk aku nie bile baca terbayang2 kan Aaron Aziz tu! Ahaks!
Yg kes si Mila Amylia plak I think dia boleh find a better actress! Lisa Surihani's face is so immature and baby face laaa...mcm tak layak je jadik Mila! I think Maya Karin tu lah patut jadik Mila!
But Kak Lisa, I still love u kat Tudung Express...hype girl! Adventurous and always up to something...that defines the real you laa...as for being a MILA...I don't think it suites you laaa...sorry to say~~~
You are just not that good enough in my eyes!
So, this is EJA who I think suites Izzah's character ze best! Tgok muka lebih kurg ngan Maya Karin jaaaa!
Ish! Ni yg nak PROTES ni!
Delicious kut! Ahahahhaa!!! I lap you my soul brother!
You and me have two thing in common you know!
1st, both of us are SINGAPOREAN!
2, Both of us are equally CUTE! Ahaks!
Ni cover novel yg lama!
Ni yg baru! Mine! Ahahahah...tp muka Abg Aaron kat sini mcm aged laa, he looks sooo Grandpa-ish!
Ahaks! Manyak kompelin ini budak~~~ Feel free to shut me up! :P
Wahhhhh, rasa mcm I own the world when this novel reached my hands!
Hahahaha...ekpressi tak ponah tak mlampao! Novel je kut Liana oi!
But to me it means the world! (again, metaphor melampao!)
Anyway, hari ni kelasss law sgt best!
Ade sajaklah, ade berlakon!
Not a wll prepare one, a spontaneous one!
Huh! Gemuruh jiwa aku sat!
Eventually, my group has to perform a sketch about Peminangan Sultan Mahmud and PGL!
Pergh! Hahahaha
Aku tak boleh blaa bila one of my classmate yg carry Sultan Mahmud character boleh selamba badak je cakap...
"Hmmmm, Beta rasa Beta nak kahwin lagik!"
Sambil tu tayang muka blurr sotong! Ahahahaha~~
Sumpah lawok giller!
Ade ke Sultan selamber badak je cakap mcm tu, sllaonye Sultan berkias-kias dulu, ni tak!
Straight to da pint nye Sultan! Bagus!
And the nenek kebayan wasn't that hodoh! Infact she was too pretty to be a nenek kebayan...
anyway watak NK tu menjadik dgan ber'prop'kan payung yg tak cecah lantai sebagai tongkat!
Almaklumlah payung lipat! Ahahahahaha
Then ade sketch mengenai How Melaka got it's name!
So funnnaaaaayyyy!!!
Boleh plak Parameswara kater dia tu Kedah kacuk Jawa!
Ahhhhh! Huduh nye combination! Hahahaha
Then Parameswara tu boleh cakap....
" Ah, Bendahara selamatkan anjing beta! Selamatkan anjing beta!"
Time tu bendahara mcm tak keruan, sbb mcm tak ikut script aw!
Then Paramesawara pon geram dia cakap!
" Bendahara, selamatkan lah anjing beta tu! Cepat lah! Cepatlah BODOH!"
Ahahahhaahhahahahaah
I pity you Mr. Bendahara....
Then Parameswara crack the audience by saying...
" Sampai hati rusa eh, kijang eh kancil itu menendang anjing beta?"
Sukati ko je PARAMESWARA nek ber 'Eh' 'Eh' lah pulok??? Hmm???
Anyway they were funny! Hands applause please!
Then hari ni Suddenly I become so rajin that lepas beli makan je I terus naik bilik!
Cakap kat Nisah, NISAH JOM PEGI BASUH BAJU!
So, pegila basuh baju!
Then I gosok my baju fer the whole week!
Plus tudung skali!
Then kemas my meja, buku semua!
Then mandi2, basuh baju! (by hand, td by machine)
Then after basuh baju, mandi and all stuff I perform my Maghrib prayer...
Then dinner...
Then after that I dah siap2 nak amik baju kat machine...
Then sidai baju then amik wudu' then tunggu waktu nak solat...
Then solat, then hafaz quran sambil layan novel OR!
Then seriously hafaz Quran, surah Ar Rahman ayat 17-32~
Dah hafaz buka FB, sbb nak tgok noti, update status (poyo! mcm ler popular giller!)
Then logout and update my blog!
Sekian lah hari saya! Nite and As salam!
Sweet Dream every body! Dadadaaaaaa~~~
Nak tdo! Peace out!
Anyway, To YOU! Hello, jagalah sikit my feeling! Ber babeyhhhhh babeyhhhh plak ko yer! Bersayang2 plak ko yerh! Lempang kang! Ish! Disturbing tahuk!
Ade typing error banyak kan? Maafkan BETA wahai Tuan hamba! :P hahahhaa






No comments:
Post a Comment