As Salam~~~
Wot a drop dead gorgeous vintage photo I post!
Ahaks!
Die laaa puji diri sendiri! tee hee~~~
Nak ceciter 'bout my day~~~(tahan raut wajah agar tampak lebey cun cus sakit kaki!)
Pg2 lagik I'm awake! Cus nak pegi bank! Bank Islam nak settle yuran kuis...
afta that I went to City Square, nak cari ilham~ Puiii! Ilham ape?
Hahaha...
Ekceli, dah ada date ngn Dik Non Ain n Dik Non Najie nak jenjalan hr nie~~~
Memandangkan ada PC Fair kat Persada JB, so, Aku ade alasan nak keluar!
Mse kat CS tu kul 12++...
Janji ngn member lpas Jumaat Prayer...
So, I waited like a dummy!
jalan2 sorg diri like daft!
Yeke like daft?
Uh-huh! Just to make an elegant Metaphore ~
Bosannye pasal, I decided to buy a novel and read it at a seatee
in front of Starbucks...
So I waited for them for more than 2 hours!
I'm beginning to realise how patient I am! hehehe
Then they came, all smiley! :) made my day...
Then we went to Bank Islam~ AGAIN!
Then we had a late lunch!
Robin's Portuguese Chicken!
Yummy! Yam! Yam!
Then we met Annie's BF...
EJUL!
After that, we escorted Najie to Persada...
She wanted to buy Pendrive...
That amoi (that sells the pendrives) is so lousy!
The way she elaborates arn, mcm ape tah?
It's like she's chewing on marbles and talking at the same time!
Nasib baik I understands, but Najie didn't
So, I have to rampas the mandat of being a sales girl from that
lousy Chinese girl!
for FREE! hahaha *joke je...
After buying Najie's thing...we went back to CS...
Ejul seemed to be so hungry...
he had a claypot rice ape tah?
he treated me and Ain Ice kacang!
Which is how sweet of him~~~ :)
Ahah! Nak citer insiden ais kacang...
Mse nak beli ais kacang tu, he gave me
an RM10 note...
and then he went away to buy his own drinks...
Ais kacang tu jual kat tempat dessert, so we are seperated...
Then ape tah happened time dia nak bayar air,
I tot cashier tu tak ada duit kecik ke ape tah~
so he went to me and just snatched away that RM10 note!
Akak yg buat Ice kacang tu dah tersengih sengih~
And I was like, Alamak Ice kacang dah siap,
How Am I gonna pay?
Dengan muka tebal few inches,
I cakap kat aunty jaga cashier tu,
" Aunty, tunggu jp eh, Abang saya dah amik duit td~"
Then bila my so called abang dah datang balik...
I took the money from his hand and pay!
And, akak tu still tersengih-sengih lagik!
bengkek kot aku ngn akak tu!
Teruskan. Ahaks! Ayat tak bleh blah~~~
Mase Ejul makan me and Annie chatted,
like usual, gibberish talking~
Then, we decided to watch movie!
Poning gilosss nak tgok citer ape!
smua tak tahu nk tgok ape?
Me: Ra One ( ShahRukhKhan!) OMG!
Najie: Sumpahan Puaka!
Annie: Shark ape tah?
Ejul: Alamak toyol~~
Pk punye pk Najie wins!
Tgoklah citer so called Sumpahan Puaka yg mcm !@#$%^&*() (PUAKA)
huh!
Bosan nak mati kot!
tak bagos! tak bagos! tak bagos!
menci! menci! menci!
absurd! absurd! absurd!
Babak seram dia satu je kut yg buat everyone scream!
Me? Buat muka toya tak berperasaan sbb ade lg yg lebih menakutkan!
My mom's face lg menakutkan kalau dia tahu I balik lmbat!
Tensen!
!@#$%^&*() punye ceritos!
Melayang Rm11 fer some stupid malay horor (plak) muvee!
After that, we went and meet Fakhrurazi who works at a toy shop!
He was super cuteeeeee!!! hehehehe
Then we all pon tayang muka penat and balik!
Oh yeah, my feet sakit like hell!
Tak biasa dah jenjalan sangat sbb kat umah duk mengular dpn Telly je...
tak eksersais! Hah! Amik koooooo!!!
Sakit hingga ke tulang sum sum tahuk!
Bottom line: Awak keji! kejik! kejik! KEJIK!!!!
Tajuk tu cilok from Taylor Swift's song! Ehehehe~~~

No comments:
Post a Comment